Dödsbokatterna part 2

I förra veckan så placerades dödsbokatterna som nu har döpts till Nalle,Emma och Bella i stödhem. Nalle bor själv medan töserna bor tillsammans.

Stödhemmen är helt underbara och bryr sig verkligen om dessa underbara kisar. I morgon ska de till farbror Jiri som vi kallar föreningens veterinär som heter Jiri Hospes. Denna veterinär har en underbar personlighet när man väl lärt känna han. Han är mycket skojig och bryr sig inte om bara djuren utan han bryr sig även om dig som ägare. Jag har Jiri som min ordinarie veterinär och skulle definitivt inte kunnda tänka mig byta till ngn annan. En kanon  veterinär.


Nalle,Emma och Bella trivs bra i sina stöhem och är väldig kelna av sig. Nalle är kanske lite mer försiktig och rädd men han har börjat mjukna han också.
Nu ska jag vila lite. Min vecka har inte varit det bästa och lugnaste.

Tasseli tass

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0