En förvirrad bloggare

Hej

Detta har absolut ingeting med katter att göra men jag var tvungen bara o skriva detta.

Jag var och lämnade bilen på nissan och sen stack jag till skolan.

När jag komm till skolan frågade läraren vad jag gjorde i skolan så tidigt. Vi har inte gruppmöte föran 11 till 12. Jag stod där helt förvirrad och stirrade på han.

Jag hade tagit helt fel på tiden. Har inte sovit hela natten och e sååååååå trött.

Nu ska jag sitta här i 2 timmar och göra nada. Tur jag tog med mig datorn. Shit vad jag är trött. Kommer nog aldrig att dra en all nighter.

nu ska jag bara försöka hålla mig vaken i 2 timmar + en 1 timmes lektion.


Hjälp.

Vacker tass




 


Kommentarer
Postat av: Katterna på Katthemmet Kompis

Tass för Din röst! :)

2008-12-03 @ 19:10:06
URL: http://katthemmetkompis.blogg.se/
Postat av: Katterna på Katthemmet Kompis

Nu har vi fått en ny bloggdesign! Kika gärna på den! /Tass

2008-12-04 @ 21:48:44
URL: http://katthemmetkompis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0